Vrouwen verjongen door toyboy

Sorteer berichten:
Auteur Bericht
Indefleur Sophie Indefleur Sophie
geplaatst op 15-06-2010 10:55

Vrouwen die hun tijd doorbrengen met een jongere man, voelen zich jonger dan dames die een oudere man verkiezen. Volgens een bevraging van 1000 vrouwen door de website toyboy.com voelen de dames met een jongere man, ondeugend ‘toyboy’ genoemd, zich gemiddeld vier jaar jonger. Hoe groter het leeftijdsverschil, hoe gelukkiger de vrouwen zich voelen.
Uit de enquête blijkt dat de energie van de jonge, actieve partner aanstekelijk werkt. De dames worden uitgenodigd om nieuwe dingen te proberen en worden ook opgenomen in een jongere groep. De vrouwen gaan zich jonger kleden en zullen ook meer moeite steken in de relatie.
Oudere mannen worden wel als betrouwbaarder en hoffelijker beschouwd. Drie op tien vrouwen vermoeden ook dat haar ‘toyboy’ hen ooit zal inruilen voor een jonger model…

En hoe zit het met de dames onder ons ... ook wel eens zin in een jonge toyboy ... omdat dit zo goed is voor de gezondheid .. of ga je reoluut voor de oudere man?

In de fleur stewardess
Tania Tania
geplaatst op 15-06-2010 18:08

Het klopt volledig en ik spreek uit ervaring!!!!!:):):):):)

Nancy X Nancy X
geplaatst op 20-06-2010 13:51

Aha? Nu moet je ons wel meer vertellen, hé Tania :)

"Doe wel en zie niet om..."
Tania Tania
geplaatst op 22-06-2010 21:10

Wel, Ik woon al 3 jaar en half samen met mijn vriend die 16 jaar jonger is.En inderdaad ik doe alle dagen mijn best en hij ook.
Eigenlijk merken we weinig van het leeftijdsverschil, alleen de reacties van sommige mensen, maar ja, niet iedereen is mee met zijn tijd hé!:)

cherie cherie
geplaatst op 23-06-2010 15:51

Niets van aantrekken Tania... mensen zullen altijd roddelen .. en niet vaak is dit ingegeven uit jaloezie...
Genieten maar zou ik zeggen.. en nu maak je ons natuurlijk wel zeer nieuwsgierig... hoe oud is hij nu ? En heeft hij nog een jongere broer ?:)

Tania Tania
geplaatst op 23-06-2010 16:38

Hij wordt in september 31 jaar.En spijtig hij heeft een broer van 3 jaar ouder.
Waarom?:)

cherie cherie
geplaatst op 23-06-2010 16:48

Suuuper Tania.. het moeten niet altijd de mannen zijn met de jonge blaadjes.
En met die broer zo'n "ouwe" van 34 zou ik ook wel nog kunnen leven :)

Tania Tania
geplaatst op 23-06-2010 16:49

Hij is nog vrijgezel!!!!!!:)

cherie cherie
geplaatst op 08-07-2010 12:57

Dat treft .. wordt met de minuut interessanter :)

Tania Tania
geplaatst op 08-07-2010 14:06

hoezo?:)

loloscorpio loloscorpio
geplaatst op 11-07-2010 22:24

En wanneer de relatie eindigt is de man geestelijk zoveel jaar ouder en het niet meer lukt zelf nog een relatie of nieuw leven te starten, man zijnde spreek ik hier ook uit ervaring:)

cherie cherie
geplaatst op 12-07-2010 11:05

Loloscorpio ? Begrijp niet zo goed wat je hier bedoeld?

loloscorpio loloscorpio
geplaatst op 12-07-2010 11:49

Hey Cherie,
17 jaar met een dame die 13 jaar ouder was, zei verjongde, ik werd ouder, nu weet ik gewoon niet meer hoe een nieuw leven te starten . :)

cherie cherie
geplaatst op 12-07-2010 12:05

Denk je niet dat je zowiezo valt op een mens Lolo.. er zijn heel wat jonge vrouwen die reeds "oud" zijn vanaf hun 20 en meer ervaren vrouwen die steeds jong zullen blijven.
Iedereen heeft het na een breuk moeilijk een nieuw leven te starten.. probeer open te staan voor nieuwe mensen... en wie weet val je binnekort hopeloos verliefd op een veel jongere of opnieuw oudere of zelfde leeftijd vrouw...
Zowiezo is het nooit goed om een relatie te starten me een copie van wat je had.... de toekomst is een vraag voor iedereen...

Succes

loloscorpio loloscorpio
geplaatst op 12-07-2010 12:27

God! nee hoor !liefst voor mij geen 2de zoals deze dame was, hopelijk loop ik nooit op dit ongeluk, maar ja, men weet nooit.
Maar wat ik wil zeggen, zei heeft zich aan mij aangepast en verjongde, ik aan haar en verouderde (geestelijk)
Nu ben ik een jaar of 5, 6 alleen, of er nog iemand mijn weg kruist, god zal het weten en zelf doe ik er weinig of niets voor.

Intussen is het nu ook wel zo dat ik tegen de 50 aan loop en moeite heb met mensen van mijn eigen leeftijd, ook lichamelijk is het beetje aantrekkelijk dat er was ook verdwenen en zeg nu zelf, uiterlijk moet er ergens een aantrekkingskracht zijn hoewel ik vrouwen steeds hoor zeggen dat dit niet waar is.

Aan jongere vrouwen denk ik helemaal niet, ik zou het haar niet willen aandoen:) ,daarbij, die kan ik niet meer aan, :) lollll
Dit waar de meeste dus om klagen, de omgekeerde wereld.

En zo werd ik dus ouder dan mijn vriendin die 13 jaar ouder dan ik was :)

Daarij komt het dat al mijn intresses verloren zijn gegaan daar ik me volledig aan haar aanpaste en enkel nog deed was zei graag deed want het mijne intreseerde haar niet, ik mocht die dingen wel blijven doen maar dan wel alleen, dan had ik er ook niets aan, als je iemand graag ziet doe je die dingen met 2.

Om eerlijk te zijn, we paste niet bij elkaar, het enige goed waar we wel samen paste was het vrijen:)

loloscorpio loloscorpio
geplaatst op 12-07-2010 12:32

De omgekeerde wereld dus, of er ooit nog iemand mijn weg kruist, god zal het weten, ik doe er weinig of niets voor. :)

Suzy Suzy
geplaatst op 14-07-2010 15:33

Ach Lolo, ik zou me geen zorgen maken. Ik ben ook lang alleen geweest na een pijnlijke breuk en wanneer je het het minste verwacht, kom je dan toch iemand tegen.
Het is natuurlijk wel zo dat je niemand ontmoet door steeds binnen te zitten, hé :)
Laat de moed niet zakken!

loloscorpio loloscorpio
geplaatst op 14-07-2010 18:01

Nee hoor Suzy, zorgen maak ik me er niet om en weet dat het niet lukt met binnen zitten maar we zien wel wat er komt of niet.
K ben het alleen zijn inmiddels al wat gewent hoewel er nog veel avonden zijn dat ik lig te vloekken maar die gaan ook door.
ff slapen en we beginnen weer een nieuwe dag.
Groetjes,,, :)

Remi Remi
geplaatst op 02-08-2010 10:33

succes loloscorpio... ik ben ook na lange relatie opnieuw alleen ... en het heeft ook zijn voordelen he.. lekker doen waar je zin in hebt.. nieuwe ervaringen, nieuwe mensen leren kennen...

Plaats nieuwe reactie

U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.