Professionele schrijvers voor on line dating
| Auteur |
Bericht |
Indefleur Sophie
|
geplaatst op 08-07-2010 13:10
Steeds meer vrijgezellen laten hun profielteksten op datingsites en hun amoureuze e-mails schrijven door professionele schrijvers. De dienst ‘Virtual Dating Assistants’ bestaat uit een team van 46 schrijvers die op bestelling de online profielen van mannen onder handen nemen. Voor 600 dollar per maand garandeert deze service je twee afspraakjes per maand en voor 1200 dollar zal je ongetwijfeld vijf keer op date kunnen.
Vele singles komen in hun online communicatie veelal saai of gemaakt over, en slagen er bijgevolg niet in afspraakjes te versieren. Dankzij de professionele schrijfdienst kunnen ze vaak alsnog op date met hun uitverkorene.
Wat vinden jullie hiervan ?
De impact van dergelijke ‘prozadiensten’ is ongetwijfeld niet te verwaarlozen. Een op zes huwelijken in Amerika zou immers via online dating tot stand zijn gekomen.
In de fleur stewardess
|
Evels
|
geplaatst op 11-07-2010 00:36
Haha, leuke job, denk ik dan...of het zo goed is voor de daters is een ander verhaal.
|
Evels
|
geplaatst op 11-07-2010 00:36
Haha, leuke job, denk ik dan...of het zo goed is voor de daters is een ander verhaal.
|
cherie
|
geplaatst op 11-07-2010 16:44
Lijkt me ook niet echt evident.. want krijg je dan geen enorme anti-climax op de date zelf als het mondig taalkundig wonder een lieve timide man te zijn die amper uit zijn woorden geraakt.
En zullen anderzijds vrouwen die wel vallen op deze timide wezens niet afhaken als ze welbespraakte mails of profielen ontvangen?
Is dit niet een beetje een valse profielfoto doorgeven.. wat als hier echt een date van komt wat toch de bedoeling lis, denk ik?
|
samovl
|
geplaatst op 08-09-2011 10:52
Raar,
Interessante onderwerpen, "bloeden" dood...
Is er een dame, vrouw, die graag eens ciné doet,of wandeling,of glaasje bij de haard.
Stel jezelf voor, graag antwoord ik op je vragen.
Ik ben single, 55jr 184cm, 79 kg . Groetjes
Sam
|
Plaats nieuwe reactie
U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.