Wat doe jij om fit te blijven ?
| Auteur |
Bericht |
Indefleur Sophie
|
geplaatst op 05-10-2010 16:19
We worden voortdurend bestookt met berichten en publiciteit over de nieuwste fitnesshypes die ons in een mum van tijd een droomlichaam en dito conditie beloven. Er ontstaan bovendien om de haverklap varianten op bestaande methodes.
Maar wat doe jij ? Zweer je bij de nieuwe trends zoals striding, spinning, zumba, pilates of ga je traditioneel gaan lopen, zwemmen en fietsen ? Misschien ben je een echte WII verslaafde of .. lig je liever lui in de zetel?
Vertel het ons.
In de fleur stewardess
|
Remi
|
geplaatst op 06-10-2010 17:41
Ik ben een jogger.. ben hier een aantal jaren geleden mee begonnen .. en hoewel ik niet steeds met volle goesting vertrek .. kom ik steeds opgeladen terug. Even alle gedachten door mijn hoofd laten gaan, gezonde lucht inademen .. en het is nog goed voor de conditie ook
|
tempa
|
geplaatst op 11-10-2010 09:52
Ik denk....
dat al die nieuwe rages maar een doel hebben,
mensen te laten consumeren.
Stilaan zou iedereen moeten weten,
dat beweging en een gezonde voeding de enige manier is, om in conditie te blijven.
Anderzijds is er ook nog het aspect, de aard van het beestje
en je lichaam te leren aanvaarden zoals het is .
Zelf ben ik iedere dag actief bezig met mijn huis te verbouwen
en tuinieren (en sinds 25 jaar is mijn lichaamsgewicht onveranderd)
|
Nellieke
|
geplaatst op 11-10-2010 11:59
Ik zwem heel graag. Ik voel me als een vis in het water
Elke keer een mooi aantal baantjes zwemmen is echt bevorderlijk voor lichaam en geest
|
Hilde
|
geplaatst op 19-10-2010 09:20
IK ga vaak gaan stappen maar nu het wat kouder en natter wordt zal dit wel minderen. Heb al overwogen om me de WII fit aan te schaffen maar twijfel nog
|
Hilde
|
geplaatst op 25-10-2010 23:05
En ja ik ben vandaag voor het eerst naar ZUMBA geweest... tada tada .. nu was wat ontgoocheld.. dacht dat ik kweenie hoe moe ging zijn .. maar was neit het geval .. die stapjes ed waar super moeilijk en kon niet volgen en heb dus niet veel kunnen bewegen
|
swingmoeke
|
geplaatst op 29-11-2011 18:17
Ik zou zeggen het is eender wat je doet als je er maar goed bij voelt
Rust roest
Wegens gezondheidsredenen moet ik 3 maal in de week revalidatie oefeningen doen
Daarbuiten ga ik nog 1 maal in de week zwemmen
En als het weer het toelaat ga ik minstens 1 maal fietsen (door omstandigheden is dat wel een elektrische geworden )maar ik heb mijn beweging en daar gaat het om
Veel sportplezier toegewenst
|
Plaats nieuwe reactie
U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.