Vrouwen boven 50 vinden jeans passen de hel
| Auteur |
Bericht |
Indefleur Sophie
|
geplaatst op 22-09-2011 08:28
Geraak je uit je hum als je je nog maar eens in een te klein pashokje in de zoveelste jeans moet wurmen? Wees gerust, je bent dan niet alleen. Volgens een Britse enquête verkiest nagenoeg 43 procent van de vrouwen zelfs verhuizen boven het passen van een spijkerbroek. Voor twee derde van de dames boven de 50 betekent de speurtocht zonder meer de meest traumatische van alle shopervaringen.
Vrouwen ouder dan 50 willen, zoals iedereen, een rijk assortiment en modieuze modellen. Toch geeft de helft aan dat het aanbod niet op hen is afgestemd. Voor bijna een op de vier zijn de merken die wel op de wat oudere dames mikken, dan weer te oubollig en flodderig. Er wordt door die producenten dan wel rekening gehouden qua taille met een rijper vrouwenlichaam, maar veelal zit de jeans dan te los rond heupen en achterwerk.
Denk je er ook zo over? Reageer, laat het ons weten!
In de fleur stewardess
|
BOMILA
|
geplaatst op 25-09-2011 17:16
helemaal met je eens en bovendien zijn de pashokje soms heel vuil en stofferig waar je dan op een akelig voelende vloer met blote voeten op staat,voor mij is dit een zware karwei en probeer dit te vermijden.Kom ook thuis met spullen die ik naderhand moet gaan ruilen omdat ze niet passen zoals het hoort en bij thuiskomst mijn man zegd dat het niet past vanachter op de rug
|
Kantklossen
|
geplaatst op 15-05-2012 08:54
Ik had de pech dat mijn zomer jeans weer eens te klein zijn geworden . Dus moest weer om een nieuwe .
Weer een maatje groter Ik had geluk ! Eén in mijn maat !!! Gelukkig past ze prima . Omdat het een kortere is moest ze ook niet verkort worden en kon ik ze al direct mee naar huis nemen . Op 10 minuten was ik er al buiten .
Ik heb wel de pech dat ik met alles maar dan ook alles tussen twee maten val . met als gevolg dat ik van een jeans ofwel die knop niet kan dicht krijgen ofwel zakt ze na drie dagen naar beneden .
Dus maar hopen op het beste zeker ?
|
BOMILA
|
geplaatst op 16-05-2012 21:26
Och Kantklossen troost je maar,ik ben ook zown maatje,er juist tussen in en met verkorte pootjes dan nog,als ik een jeans koop met van onder aan de pijp een versiering ;knoopjes of rits dan moet er bij mij alles af en is dit het moddel niet meer dat ik naar keuze had gekocht natuurlijk,met een rok gelijk hetzelfde,ik heb ook zoals mijn zoon soms zegd dat de jeans alhoewel een goed merk altijd een lam gat heeft. 
|
Kantklossen
|
geplaatst op 16-05-2012 21:56
een lam gat   Dat heeft mijn man met alle broeken 
|
Plaats nieuwe reactie
U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.