heel kleine dingen die gelukkig maken

Sorteer berichten:
Auteur Bericht
Suzy Suzy
geplaatst op 15-12-2011 09:37

een mooi lijstje in het laatste fleurtje van dingen die echt gelukkig maken. Ik was verrast om in de top tien te zien staan: geld in uw broekzak vinden :) Welke kleine dingen maken je echt gelukkig? Ik kan enorm genieten van zonlicht na een bewolkte morgen, of de geur van de bakker als je langsloopt 's morgens. misschien maar kleine onnozele dingen... Zijn er zo van die dingen die jullie gelukkig maken?

Sylli Sylli
geplaatst op 21-12-2011 13:25

Suzy ik kan je alleen maar gelijk geven. Want ik ben gelukkig als ik de vogels hoor fluiten en mijn dieren zie genieten en het belangrijkste als ik zie dat mijn kinderen gelukkig zijn:). Wat natuurlijk heel goed was als ze financieel er gemakkelijker kwamen, maar het belangrijkste vind ik de gezondheid en die is voor geen geld tekoop. Ik en ook mijn jongste zoon zouden er geld voor over hebben als de gezondheid wat beter meeviel. Maar zolang we nog kunnen genieten van de kleine dingen zijn we toch gelukkig, want geld doet alleen verlangen naar meer.:):)

Plaats nieuwe reactie

U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.