wijzigen e.mail adres
| Auteur |
Bericht |
johnyvdk
|
geplaatst op 14-07-2010 12:53
hallo,
mijn e.mail adres is onlangs gewijzigd.
wat moet ik doen om met mijn oude nick.name en wachtwoord te kunnen voortwerken, maar om mijn e;mail adres voor in defleur aan te passen ?
als ik wil registreren met mijn nieuw e.mail adres, krijg ik als antwoord dat de naam johnyvdk reeds bestaat, en kan ik niet verder.
Dank bij voorbaat voor een antwoord.
|
Indefleur jorgen
|
geplaatst op 14-07-2010 14:03
Hallo johnyvdk,
je kan steeds jouw e-mailadres aanpassen via 'mijn pagina'. Daar vind je onderaan jouw profiel 'mijn profiel bewerken'. Als je dit aanklikt, kom je op een pagina waar je je gegevens kunt aanvullen/aanpassen, ook je e-mailadres.
Laat je weten of het gelukt is?
In de fleur steward
|
johnyvdk
|
geplaatst op 14-07-2010 16:22
hallo jorgen,
ik heb gepoogd jou advies te volgen, en heb mijn e.mail adres aangepast, maar als ik daarna opnieuw mijn profiel bekijk, staat het oorspronkelijke e.mail adres terug vermeld.
Misschien heb ik iets verkeerd gedaan ?
|
Indefleur jorgen
|
geplaatst op 14-07-2010 17:28
Hey johny,
Ik heb zelf ook nog eens de proef op de som genomen, en bij mij lijkt het te werken.
(Je mag wel niet vergeten klikken op "opslaan" onderaan de pagina waar je je nieuw e-mailadres invoert.)
Kan je aub even nagaan of je dit allemaal hebt gedaan? Ik zal ondertussen onderzoeken wat er anders mogelijk verkeerd kan lopen...
Groetjes
In de fleur steward
|
johnyvdk
|
geplaatst op 15-07-2010 12:08
hallo Jorgen,
het is oké. Ik had niet geklikt op "opslaan"
bedankt.
Johny
|
Indefleur jorgen
|
geplaatst op 15-07-2010 13:39
Hey Johny,
Leuk te horen dat het gelukt is!
Groetjes
In de fleur steward
|
Plaats nieuwe reactie
U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.