vraag aan de redactie!

Sorteer berichten:
Auteur Bericht
BOMILA BOMILA
geplaatst op 06-01-2012 22:53

is er niet een mogelijkheid om een rubriek hobby tussen de andere rubrieken te zetten,tussen reizen ,fietsen en wandelen en culinair enz...Ik denk dan dat deze rubriek veel meer mensen zal aanspreken om hun ding te doen,nu is het eigenlijk voor veel mensen onwetend.
Er zijn niet alleen mensen die haken en breien en naaien leuk vinden .
Hobby is een heel uitgebreid woord:kaartjes maken met allelei spulletjes ,boetseren,schilderen,houtsnijwerk,werken met glas(tifany),papiersnijkunst,juweeltjes maken,papiermaché enz...teveel om op te noemen,is het soms omdat ik een duizendpoot ben?nee! ik denk wel dat op deze simpele manier we meer bereikbaar zijn en er veel meer tips en aardigheidje tevoorschijn zullen komen.
Kunnen jullie dit niet eens overwegen.Het lijkt mij plezierig om zulke dingen te delen met andere hobbyisten en niet via een forum maar heuze artikeltjes te kunnen lezen over de ervaringen van zulke mensen en leuke tips te weten te komen.
Bedankt als jullie er eens over nadenken

Indefleur jorgen Indefleur jorgen
geplaatst op 09-01-2012 15:33

Hallo BOMILA,

Bedankt voor je gewaardeerde opmerkingen! Zo komen we immers te weten waarnaar onze leden precies op zoek zijn, en kunnen we zien hoe we hier kunnen helpen.
We willen zeker overwegen of we een heuse hobbyrubriek kunnen opstarten, maar we hebben niet onmiddellijk ideeën over hoe we een dergelijke rubriek zouden moeten 'vullen'. Kan je ons misschien zeggen hoe jij dit ziet? Ben je eerder op zoek naar dossiers, handleidingen als het ware, of eerder naar losse artikeltjes? Heb je misschien een voorbeeld in gedachten?
Alle voorstellen zijn welkom!

Je hebt alvast gelijk dat het onderwerp 'hobby's' een eigen rubriek verdient in het forum. We hebben dit dan ook al aangepast!
U vraagt, wij draaien :) :)

In de fleur steward
engelenfee engelenfee
geplaatst op 10-01-2012 08:20

Hallo Inde fleur jorgen. Ik denk dat Bomali bedoelt dat er een aparte rubriek moet komen voor Hobby's. Dus in het gele, groene vakje, links op dezelde hoogte als Huis, tuin & dier, cultuuragenda, body & mind enz enz. Dus echt een aparte rubriek, niet dat we het nu moeten gaan zoeken in forum. Snappen jullie het een beetje. Die rubriek zouden jullie dan bv kunnen opsplitsen in verschillende onder dossier, zijnde breien, haken, kaartjes maken, macramé, kantklossen enz enz.
Dit zou het veel leuker maken voor de creatievelingen onder ons. Dan moeten we minder gaan zoeken. Het zou ook leuk zijn moest er dan ook onmiddelijk een mogelijkheid zijn om de foto's van onze creaties te kunnen plaatsen in dat dossiertje. Dus bv, als we een artikel aanmaken omdat we 1 sjaal gebreid hebben, dat we dan onmiddelijk die foto en onze commentaar kunnen plaatsen. Dat we niet verschillende rubrieken moeten openen alvorens het te zien.
Al die handelingen vragen heel veel manipulaties en dat maakt het niet zo aangenaam.
In die rubriek hobby kunnen jullie natuurlijk al wel de basis van die bepaalde hobby plaatsen, dat is ook altijd leuk, dat je weeral niet x aantal dingen moet openen alvorens te vinden wat je zoekt.

Ik hoop dat ik jullie hiermee wat verder heb geholpen en dat ik Bomali haar wens een beetje verduidelijkt heb.

BOMILA BOMILA
geplaatst op 10-01-2012 10:57

bedankt,engelenfee om de toelichting,zo krijgt de redactie een idee wat we willen zien om deze al fijne site te verbeteren naar de hobbyisten toe.
Ik zou je er wel eens op willen wijzen engelefee dat het niet bomali is maar bomila hihi ik neem het je totaal niet kwalijk hoor,maar het is wel fijner ik wil jou ook niet boze heks noemen hahaha(ik hoop dat je tegen een grapje kan?

BOMILA BOMILA
geplaatst op 10-01-2012 11:02

@indefleur jorgen,hetgeen engelenfee laat weten ben ik volledig mee eens ,dit zal menigeen personen beter bereiken om hun te verijken in tips om hun hobbys uit te oefenen door ervaringen uit wisselen,ik wil de redactie tevens bedanken omdat ze open staan voor de sugesties van ons,groetjes

geplaatst op 11-01-2012 17:02

Hallo Bomila en engelenfee,

Bedankt voor de toelichting!
Zoals beloofd hebben we het forum reeds anders ingericht, en een volledige rubriek aan hobby’s gewijd. Ook zullen we op de homepage af en toe een hobby-onderwerp van het forum in de kijker plaatsen en in onze nieuwsbrief aanprijzen!

We zullen het voorstel van de aparte rubriek met dossiers en creaties van leden zeker overwegen, maar de uitwerking hiervan ligt iets moeilijker: dit vraagt immers behoorlijk wat technische aanpassingen, en deze veranderingen komen helaas met een kostenplaatje…
We gaan dus alle opties bekijken, en zullen deze rubriek uitwerken indien onze mogelijkheden dat toelaten!

Nogmaals dank voor jullie voorstellen en inbreng. We waarderen dit enorm!

Groetjes :)

In de fleur steward
BOMILA BOMILA
geplaatst op 11-01-2012 21:04

bedankt indefleur jorgen,ik vind dit al een fantastich begin ,nu nog de knutselaars , handwerker/sters en kunstenaars wakker krijgen om hun ding te komen doen en eens gestart zal het wel lukken zeker
bedankt redactie!!

geplaatst op 21-02-2012 09:48

Hallo Bomila en Engelenfee,

Jullie voorstellen hadden ons aan het denken gezet, en we waren tot de vaststelling gekomen dat er inderdaad online weinig mogelijkheden zijn voor creativiteit/hobby's.

Een plekje voorzien voor eigen creaties en hobby's leek ons bijgevolg een goed idee, en we mogen jullie dan ook met trots de nieuwe rubriek Hobby's & Creaties voorstellen (die jullie vermoedelijk wel al hebben ontdekt :) )!

We hopen dat jullie ons verder zullen helpen om ook deze rubriek te laten bruisen. Deel jullie creaties, bespreek ze, en bazuin zeker rond dat vanaf heden op Indefleur ook creativiteit troef is!

Veel plezier! :)
Indefleur jorgen en het Indefleur-team

In de fleur steward

Plaats nieuwe reactie

U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.