Zelfbruiner

Sorteer berichten:
Auteur Bericht
Christa Christa
geplaatst op 18-05-2010 14:27

Hallo!
Zijn er soms mensen die ervaring hebben met zelfbruiner? Ik ben niet zo'n fan van zonnebanken en daarom zou ik graag eens zelfbruiner uit een tube willen gebruiken. Maar ik ben een beetje bang dat het misschien vlekken zou geven of oranje uitslaat... Is dat mogelijk?
Groetjes

Laura Laura
geplaatst op 26-05-2010 08:40

Dag Christa,
Ik heb nog nooit een zelfbruiner gebruikt, maar denk dat dit niet echt aan te raden is. Volgens mij is de kans op plekken vrij groot. Ik kan dit natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Als je bang zou zijn dat de kleur niet mooi uit zou vallen, kan je proberen om een klein beetje aan te brengen op een plekje dat niet voortdurend zichtbaar is. Dus niet op jouw gezicht ofzo. Als het dan niet mooi is, kan je het nog steeds bedekken! :)

"Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg"
Suzy Suzy
geplaatst op 03-06-2010 08:28

Ik heb dat ooit eens gebruikt en ik moet zeggen, ik ben er niet echt fan van. Je natuurlijke kleur of een beetje kleur door de zon ziet er nog altijd het beste uit. Een bleke tint is nu trouwens in de mode heb ik mijn dochter horen zeggen :)

Plaats nieuwe reactie

U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.