Middeltjes tegen huidoverschot

Sorteer berichten:
Auteur Bericht
Christa Christa
geplaatst op 16-09-2010 11:24

Zijn er mensen die goede middeltjes kennen om huidoverschot weg te werken? Ik ben de afgelopen jaren heel wat vermagerd (zo'n 30 kg in totaal) en merk dat de huid rond m'n buik los hangt. Daar ik niet meer piepjong ben :) denk ik dat de huid zich niet meer vanzelf zal herstellen.
Ergens hoop ik dat ik een oplossing vind zonder naar een operatie te moeten grijpen... Alle tips welkom!

Alvast bedankt iedereen :)

Suzy Suzy
geplaatst op 23-09-2010 11:40

Ik lees helaas overal dat een operatie de enige manier zou zijn. Zelf ken ik geen middeltjes, maar ben ook benieuwd of er iemand goede tips heeft. Ik steun dus Christa's oproep :) Heeft er iemand tips of advies?

Ludo Ludo
geplaatst op 05-10-2010 16:20

Een vriend van me had na het vermageren het zelfde probleem. Helaas was er volgens de dermatoloog geen andere optie dan een operatie indien hij de overtollige huid, die alle elasticiteit was verloren, wou kwijtraken. Hij heeft dit dan maar gedaan. Een pijnlijke revalidatie, maar hij is er wel tevreden over.
Het is gemakkelijk gezegd indien je dit 'probleem' niet hebt, maar ik denk toch dat Ik echt goed zou nadenken alvorens zo'n operatie te overwegen...

Yesterday is history, tomorrow a mystery, but today is a gift. That's why it's called 'the present'
PRiK PRiK
geplaatst op 26-12-2010 19:28

Beste ,
Jaren geleden heeft een collega , via weightwatchers, een zeer groot aantal kilo's verloren . Ik herinner mij nog dat ze wekelijks LEVER moest bakken & eten, om de huid te doen recuperen , wat haar vrij goed lukte . Ik vermoed dat het om kalfslever ging.
(Ik heb ondertussen alle contact verloren met deze collega )

PRiK PRiK
geplaatst op 26-12-2010 19:29

Beste ,
Jaren geleden heeft een collega , via weightwatchers, een zeer groot aantal kilo's verloren . Ik herinner mij nog dat ze wekelijks LEVER moest bakken & eten, om de huid te doen recuperen , wat haar vrij goed lukte . Ik vermoed dat het om kalfslever ging.
(Ik heb ondertussen alle contact verloren met deze collega

Christa Christa
geplaatst op 27-12-2010 13:47

Lieve mensen, bedankt voor jullie reacties. Daar ik een operatie te drastisch vind, ga ik me alvast eens verdiepen in de levertheorie.
Groetjes!

cherie cherie
geplaatst op 28-12-2010 11:47

Maar zo elke dag lever eten .. vind ik toch ook wel behoorlijk drastsch :)

Plaats nieuwe reactie

U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.