MASSAGE
| Auteur |
Bericht |
dorothea
|
geplaatst op 19-01-2011 10:54
Mijn man droomt al jaren van een goede massage, maar dan wel een DEFTIGE. Weet iemand soms een adres in een Brugse waar men als man alleen tercht kan voor dergelijke massage zonder daar raar aangekeken te worden?
|
Ludo
|
geplaatst op 28-06-2011 09:40
Hallo dorothea, ik lees dit onderwerp nu pas en zie dat er geen reacties zijn gekomen, maar heb je dan uiteindelijk een goed adres gevonden? Brugge is voor mij niet al te ver en ik ben ook te vinden voor een goede (en deftige) massage, dus mocht je ondertussen een aanrader hebben...
Groetjes
Yesterday is history, tomorrow a mystery, but today is a gift. That's why it's called 'the present'
|
dorothea
|
geplaatst op 28-06-2011 17:55
Ik heb nog steeds geen reactie gekregen
|
Willem
|
geplaatst op 28-10-2011 09:54
Is misschien een late reactie. In Brugge weet ik niet direct iets, maar in Gent heb je badhuis Raj. Daar geven ze ook massages, is gewoon op voorhand te reserveren. Er zijn verschillende soorten massages en ze kennen hun vak. Je kunt er ook gewoon naar de sauna gaan.
|
Plaats nieuwe reactie
U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.