professor bursens

Sorteer berichten:
Auteur Bericht
manuken manuken
geplaatst op 28-06-2010 15:54

Hallo heeft er iemand ervaring goede of slechte met dokter burssens ?
En moet je daar altijd zo lang voor wachten ? voor jr erbij geraakt of weet er iemand een trukje ?
alvast bedankt voor het lezen van dit bericht.

Indefleur jorgen Indefleur jorgen
geplaatst op 30-06-2010 11:21

Hey manuken, welke professor Burssens bedoel je?

In de fleur steward
manuken manuken
geplaatst op 30-06-2010 11:45

diegene die die niets anders doet als voeten ortopedie

Indefleur jorgen Indefleur jorgen
geplaatst op 01-07-2010 09:48

Manuken, volgens wat ik heb gehoord is dat een heel goede voetchirurg. Truukjes om er sneller bij te geraken, heb ik wel niet :)
Groetjes

In de fleur steward
Voetje Voetje
geplaatst op 13-06-2011 23:33

Beste Manuken, ik liep ,al 20 jaar met hielsporen en Professor Bursens Peter heeft me 3 weken geleden geopereerd en het hielspoor aan de rechter voet verwijderd. Ik kan u verzekeren dat de professor geen prutser is, hij is het lange wachten waard. Hij snijd niet geheel uw hiel open maar bekijkt eerst de oorzaak, bij mij was er twijfel of de pijn van de pees of van de zenuw waren, mits een emg controle kon hij de zenuwen uitsluiten. Ik heb een naadje van 4 cm, niet meer, heb pijn gehad en nog maar draaglijk. Ik moet mijn linker voet nog laten behandelen en twijfel niet bij professor Bursens te gaan, ondanks het lange wachten.
Kortom, vindt het een supper chirurg die weet waarmee hij bezig is.
Ik hoop je daarmee geholpen te hebben.:)

Plaats nieuwe reactie

U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.