Voor een gezonder en slanker lijf.. wie doet mee ?
| Auteur |
Bericht |
Suzanne
|
geplaatst op 12-10-2010 09:57
Hallo,
Ik ga ervoor en wil er nu eens echt werk van maken. Gezonder eten (al was ik al op goeie weg) en eindelijk die overtollige kilo's weg.
Ik start vandaag en er moet zeker 5 kilo af... al mag het ook wat meer zijn.
Wie doet mee.. is leuker met zijn twee ,drie ... ?
|
lindake
|
geplaatst op 13-10-2010 09:53
Een goed idee, Suzanne, ik doe mee! Ik heb gelukkig niet te kampen met overgewicht, maar wil wel (opnieuw) wat meer sporten.
Ik ga vanaf nu weer regelmatig joggen! 
Mens sana in corpore sano
|
Suzanne
|
geplaatst op 14-10-2010 22:37
Ok 2 dagen verder en niet op zo geode weg eigenlijk. Gisteren lukte alles nog goed .. maar vandaag etentje met een kennis en ja veel te veel gegeten, drie glazen wijn, copieuze maaltijd ,... verdorie .. niet goed bezig.
Jij Lindake ?
|
amourke
|
geplaatst op 15-10-2010 17:59
[Oei Suzanne,
Da is nie goe hé ! 1 glaasje max. Er zijn mogelijkheden genoeg om een beetje selectief te zijn in wat je eet. Ban frietjes, geen pasta's, geen rijst, geen brood bij de maaltijd, niet teveel vlees en eet meer vis. Als je 2 kleine tussendoortjes neemt per dag = 1 rond 10 u en 1 rond 16 u dan kan je geen copieuze maaltijden meer eten. Dat helpt, ik ben zo op enkele maanden 7 kg afgevallen. Volhouden hé !
|
Suzanne
|
geplaatst op 16-10-2010 14:36
Waaw Amourke ... 7 kg op enkele maanden .. super en ben je nu op je streefgewicht.
1 glaasje wijn is wel echt weinig he ... zo moet ik vanavond weer naar een etentje/feestje en .. goh ja een aperitiefje en dan de ganse avond water ... vind ik wel lastig,
En doe jij dat nu al maanden aan een stuk?
|
amourke
|
geplaatst op 16-10-2010 18:59
Hey Suzanne,
Ja ik ben vorig jaar november begonnen nadat ik zo geschrokken ben van de foto's van Egypte. Ik probeer mij er aan te houden. Tijdens de week valt het heel goed mee, in het weekend is het wat minder. Als ik naar een feestje moet dan drink ik ook een aperitiefje en eventueel 1 glas wijn en véél water.
|
Plaats nieuwe reactie
U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.