na het vermageren
| Auteur |
Bericht |
manuken
|
geplaatst op 11-07-2011 06:50
Hallo iedereen
ik zit met twee zware problemen sinds ik bijna 30 kilo vermagerd ben.
probleem 1 wie kent er een goede plastische cirug om mijn vel dat te veel is weg te snijden en wie heeft er ervaring mee ?
probleem 2 sinds ik zoveel vermagerd ben zijn er problemen gerezen in mijn hals ik ben nog eens veel vermagerd en heb toen zware problemen gekregen in de rug en nu is mijn hals aan de beurd 2 hernia's wervels die op elkaar zitten en zenuwkanalen die dicht zitten
dus wie kent er een goede ortopedische chirug en wie heeft er ervaring mee mijn rug staat als vast
alvast bedankt manuke
|
Christa
|
geplaatst op 12-07-2011 14:58
Dag manuken, ik ken dat probleem en heb er ook nog geen oplossing voor gevonden. Ik hoop ergens dat er een oplossing is zonder operatie, maar ik vrees ervoor.
Ik ga alleszins dit topic volgen. Hopelijk heeft iemand goede raad!
|
PRiK
|
geplaatst op 21-07-2011 15:45
beste manu ,
één van mijn collega's vermagerde ook vrij drastisch , maar wel over een langere periode , en via de weightwatchers-organisatie . Zij moest wekelijks een portie (kalfs?) lever bakken / zetten op haar menu . De lever had de goede functie om de huid stelselmatig mee te laten inkrimpen , en ze had een vrij mooi resultaat , oa op de problematische buikoppervlakte ,hetgeen ze trots aan ons liet zien. Misschien is dit wel een gezonde tip waarmee je iets kan aanvangen.
|
manuken
|
geplaatst op 21-07-2011 20:02
bedankt van de reactie maar ik lust geen lever ik lust alles van vlees uitgezonderd lever.. en dat lost het probleem van mijn hals dan ook niet op en het vermageren langs de weight watchers heb ik al geprobeerd maar verdikte inp vermageren ik eet gewoon al zoals een mus.
maar toch bedankt en ik hoop dat er nog reacties komen 
|
Plaats nieuwe reactie
U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.