Lipomen
| Auteur |
Bericht |
peruaantje
|
geplaatst op 28-09-2011 03:37
Hoi,
Ik zit met van die vetbollekes en vroeg me af of er hier mensen zijn met hetzelfde probleem en wat ze er aan gedaan hebben ...met een goed resultaat !!! ik heb er enkele jaren geleden al aantallen laten verwijderen...maar dat laat littekens na he...nu zou ik opnieuw moeten gaan..maar mogelijk zijn er al andere methodes of zalfkes ofzo...? graag goede raad!
dank u
|
nicootje
|
geplaatst op 15-11-2011 09:45
Hey,
Dat is een vervelend iets, die bolletjes. Gewone behandeling is inderdaad nog steeds verwijderen, omdat ze de oorzaak niet goed kennen. Men zegt dat het aan de schildklier zou kunnen liggen. Bij alternatieve behandelingen gaat men op de voeding werken omdat men denkt dat bepaalde stoffen een onevenwicht veroorzaken.
Voor littekens heb je wel van die zalfjes die vervagend werken (ik heb ooit biodermal gebruikt, dat hielp goed)
Dermabrasie helpt ook, maar is iets 'zwaarder', dat is een peeling van de huid en vervaagt kleine littekentjes redelijk goed
|
Plaats nieuwe reactie
U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.