de donkere dagen
| Auteur |
Bericht |
Laura
|
geplaatst op 08-12-2011 09:41
Binnenkort is het de kortste dag. Met de donkere dagen vind ik het altijd mooi om overal de sfeerlichtjes te zien verschijnen, maar ik heb altijd wat last van vermoeidheid omdat er soms weinig licht is. Je vertrekt s' morgens als het nog donker is, en je komt thuis als het alweer donker is. Ik voel me dan een beetje futloos. Ik neem vitaminen, maar dat helpt niet veel om je fitter te voelen. zou een winterslaap een goed idee zijn of hebben jullie zo je eigen remedies om de donkere dagen door te komen?
"Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg"
|
peruaantje
|
geplaatst op 08-12-2011 15:24
Ze zeggen dat een zonnebank daar goed voor is !...Dat licht zou of heeft hetzelfde effect als zonlicht op je gestel....maar niet overdrijven ook niet he....niet zo gezond naart schijnt....maar je krijgt er wel een gezond kleurtje van !
|
Laura
|
geplaatst op 12-12-2011 09:25
of eens gaan overwinteren he dan heb je ook zonlicht. Men heeft het me inderdaad nog aangeraden omdat je huid onder invlied van zonlicht vitamine aanmaakt ofzo.Maar geeft dat met een zonnebank hetzelfde effect?
"Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg"
|
don
|
geplaatst op 14-12-2011 11:47
Zeker niet overdrijven met alle mogelijke vitaminesuplementen.Want bij te veel plast men die uit,dus weggesmeten geld.Gebruik uw vrije tijd om te ontspannen in plaats van met stress op koopjesjacht te gaan.Geniet van de seizoensprodukten van bij ons.Doe met vrienden en familie eens een gezellig klapke met een lekker glaasje (met of zonder alcohol).Ga op tijd slapen in plaats van te blijven gapen naar een dwaas TV-programma.Ik heb gedaan met preken,groetjes.
|
Plaats nieuwe reactie
U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.