Romantische avond

Sorteer berichten:
Auteur Bericht
Hansje Hansje
geplaatst op 19-05-2010 11:16

Ik wil binnenkort graag mijn vrouw verrassen met een romantische avond. Wat mag ik zeker niet vergeten te doen? De kinderen zijn uit huis dus we kunnen volop genieten. Ik had gedacht om haar favoriete eten te maken, maar dat vind ik eigenlijk niet genoeg... Nog tips?

cherie cherie
geplaatst op 19-05-2010 19:07

Misschien vind je vrouw het wel romantisch om net niet thuis te zijn.

Wat dacht je van het afhuren van een privesauna (kan je in bijna elke stad doen voor zo'n 60 euro voor een tweetal uur) met massage al dan niet met massage.
In de jacuzzi een flesje champagne ontkurken en daarna een superlekker etentje.
Belangrijk is dat jij alles organiseert. Zorg dus dat je zelf het koffertje voor de sauna klaarmaakt (en haar niets zegt vooraf) een flesje champagne en glazen meeneemt,de massageolie, het restaurant(en niet op een euro kijken he een echt goed restaurant) reserveert en als ze thuiskomt kaarsjes in de slaapkamer met nog een laatste glas champagne als afsluiter.

Hansje Hansje
geplaatst op 28-05-2010 09:12

Dank je voor de tips cherie! Het ziet er allemaal zeer leuk uit en ik zal er zeker een aantal dingen van gebruiken :)

geloso geloso
geplaatst op 08-06-2010 22:20

en niet te veel drinken dat je niet in slaap valt

Hansje Hansje
geplaatst op 10-06-2010 08:34

Dat zal nog wel moeten lukken vermoed ik :)

Plaats nieuwe reactie

U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.