Datingsites.

Sorteer berichten:
Auteur Bericht
Remi Remi
geplaatst op 23-08-2010 20:19

Ik ben na lange tijd weer alleen,.. ben niet direct hard op zoek naar een nieuwe relatie maar ben het anderzijds ook wel wat beu om continu bij andere gelukkige koppels te zijn.?

Heeft iemand ervaring met datingsites?

cherie cherie
geplaatst op 26-08-2010 15:38

Wel Remi,

Ik heb dit vorig jaar ook eens gedaan en .. heb hier eigenlijk alleen maar positieve ervaringen mee. Ben er niet de grote liefde van mijn leven tegen gekomen maar toch een aantal leuke dates gehad en heb er toch zeker één aangenaam contact aan over gehouden.

Als je een beetje je gezond verstand gebruikt, ... geen al te grote verwachtingen hebt kan dit best leuk zijn.

Remi Remi
geplaatst op 02-09-2010 17:50

En via welke sites heb jij dat gedaan Cherie en heb je geen negatieve ervaringen gehad

Laura Laura
geplaatst op 16-09-2010 11:04

Een vriend van me heeft zich ingeschreven op Parship, omdat die site heel bekend is, maar ik weet niet of hij tevreden is...

"Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg"
loloscorpio loloscorpio
geplaatst op 03-05-2011 19:20

Heb zelf ook eens geprobeert contact te leggen via dating sites, veel moet je er als laag geschoold man niet van verwachten, van de 50 die ik aanschreef kreeg ik amper één berichtje waar het bij bleef.
Later veranderde ik mijn profiel van arbeider naar hoge school en er kwamen spontaan berichtjes binnen met de vraag van de dikte van mijn potemoné en of ik een dikke auto had en wat de grote van mijn huis is ,,,, frustrerend hoor :)

Remi Remi
geplaatst op 06-05-2011 17:14

Heb je hier al eens gekeken Loloscorpio op het forum singels (onder mensen) ze zijn daar op zoek naar wat leven in de brouwerij ..:) .. en meer reacties
link: forum singels
Groetjes Remi

loloscorpio loloscorpio
geplaatst op 15-05-2011 08:28

Hey Remy,,,,,Sorry voor mijn laatste reactie, er zijn hier nogal wat computer problemen, één of ander malware die ik maar niet verwijderd krijg. :)
In elk geval bedankt voor je reactie en ik bekijk het even maar met enkele vrienden te vinden zou ik al zeer gelukkig prijzen :)
Groetjes en tot schrijfs ,,,,,, :)

Plaats nieuwe reactie

U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.