Zijn er ook vegetariers op het forum?

Sorteer berichten:
Auteur Bericht
Vrijheid Vrijheid
geplaatst op 30-01-2012 15:21

Ik ben benieuwd of er ook vegetariers op het forum zijn.

BOMILA BOMILA
geplaatst op 30-01-2012 20:58

neje!sorry ieder zijn meug,ik eet heel graag groenten maar een stukje vlees mag erbij zijn,wel van echt gekweekte dieren niet van dieren die in de vrije natuur leven

kiana kiana
geplaatst op 12-02-2012 11:51

ik eet geen veel omdat ik dat vies vind

Vrijheid Vrijheid
geplaatst op 12-02-2012 13:48

Ik at vlees, vond het lekker. Door de vreselijke omstandigheden van de dieren in de intensieve veehouderij ben ik in 1988 vegetarier geworden. Tot op heden totaal geen spijt van dit besluit. Ben lekkerder en gevarieerder gaan eten en doe tegelijkertijd iets over het milieu, het wereldvoedselprobleem, mijn eigen gezondheid en de lijdensweg van dieren.

Dieren uit natuur een beter leven dan 'gekweekte' dieren. Helaas komt niet alle wild uit de natuur maar ook uit de intensieve veehouderij!

mipsy mipsy
geplaatst op 15-02-2012 19:37

ik eet al meer dan twaalf jaar vegetarisch - ik voel me er goed bij - zowel lichamelijk als mentaal : nu kan ik geen vlees of vis meer binnenkrijgen : het is een gewoonte (een gezonde dan, he) en een manier van denken - het is een persoonlijke keuze - en ja het is niet altijd even gemakkelijk als je bijvoorbeeld op restaurant gaat - de munu kaart is dikwijls povertje ! - bij familie en vrienden zijn er nooit problemen : iedereen aanvaard en respecteert het - zoals ik de dieren respecteer:)

Plaats nieuwe reactie

U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.