Japans
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
|
geplaatst op 09-06-2010 08:44
Is er toevallig al iemand naar een japans restaurant gegaan? Lijkt me zeer indrukwekkend, maar of het ook lekker is... Ik zou graag eens naar een japans restaurant gaan, maar ben bang dat het wat zou tegen vallen. Vandaar, hebben jullie er soms ervaring mee? |
|
|
geplaatst op 10-06-2010 13:01
In Merelbeke(bij Gent) op de Hundelgemsesteenweg is er een restaurant die hoog aangeprezen staat met show cooking ed. De naam ontsnapt met nu even maar zoveel Japanse restaurantjes zijn er in dat gehuchtje niet. |
|
|
geplaatst op 11-06-2010 08:49
In Sint-Niklaas is er ook 1, nog niet zo heel lang open. Ik ben er nog nooit geweest maar als ik er voorbij rijd, vind ik het toch steeds de moeite binnen! Ooit ga ik mij er ook eens aan wagen... |
|
|
geplaatst op 15-07-2010 13:44
Vrienden uit Sint-Denijs-Westrem (buurt van Gent) hebben ons onlangs uitgenodigd in plaatselijk Japans restaurant Sapporo. Echt een aanrader!
Yesterday is history, tomorrow a mystery, but today is a gift. That's why it's called 'the present'
|
|
|
geplaatst op 07-12-2011 09:29
wij zijn gaan eten bij Tanuki in Brugge. Niet van de goedkoopste, maar het is wel ongelooflijk lekker. Alles bereid volgens de regels van de kunst, interieur is niet kitsch zoals je soms tegenkomt in oosterse restaurants, en je kunt aan de toog eten waarbij je de kok alles ziet bereiden. |
Plaats nieuwe reactie
U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.