Hoe vier jij kerstavond?
| Auteur |
Bericht |
Indefleur Sophie
|
geplaatst op 23-12-2010 14:54
Hoe vier jij kerstavond? Vier je het alleen , nodig jij de familie uit, vier je het enkel met jouw gezinnetje off mag jij zelf ergens gaan aanschuiven.? Laat het ons weten.
In de fleur stewardess
|
cherie
|
geplaatst op 28-12-2010 11:54
Kerstavond vier ik traditioneel gewoon met de kinderen .. Kerstadag is iets groter met ouders, broers en zussen ..
|
Tweeling
|
geplaatst op 28-12-2010 19:21
Kerstavond wordt normaalgezien intiem gevierd, alleen met het gezin. Dit jaar voor het eerst zonder de kindjes, beetje vreemd, en ik vergat wel wat dat het kerstavond was, maar kon toch genieten. Kerstdag is mijn vader zijn verjaardag en dan komen alle broers en zussen en alle kleinkinderen (onze kinderen) rond de tafel. Dit jaar werden twee lange tafels aaneengeschoven op zolder want we passen niet meer in mijn ouders hun woonkamer: we zaten met 25 aan tafel op 25 december. Ik en mijn kinderen waren er voor het eerst weer bij (we wonen in het buitenland en het was tien jaar gheleden dat ik nog thuis was op de 25ste): het was een gezellige boel. Hartverwarmend thuiskomen!
|
elise1960
|
geplaatst op 04-01-2011 12:04
Heb kerstdag met mijn kinderen gevierd .. en voor het eerst in gescheiden toestand.. was anders ... effe wennen ... "maar alles went behalve ... een vent " 
|
Plaats nieuwe reactie
U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.