ERG,HEEL ERG DAT WE DAT NOG MOETEN MEEMAKEN !!!
| Auteur |
Bericht |
sunflower.Sylvia
|
geplaatst op 30-08-2011 11:23
Wetenschappers hebben ontdekt dat:
het triestigste dier op de wereld de MAN is...
Want hij heeft borsten zonder melk,
een vogel zonder vleugels,
eieren zonder schaal,
en een zak zonder geld!!!
Het schijnt dat ca.80% van de vrouwen niet trouwen,
omdat het voor 70g vlees niet loont om een heel varken te houden.
Nog een prettige dag verder.
Toch een beetje cru vindt ik zelf!
SylviaP.
|
Hilde
|
geplaatst op 02-09-2011 13:43
cru maar wel grappig .. sylvia
|
Geralyn
|
geplaatst op 07-09-2011 19:37
Er moet toch ook een positieve kant aan zijn...? Of niet ?

|
johnyvdk
|
geplaatst op 08-09-2011 11:59
het positieve is misschien dat hij toch een kop heeft met hersens.(allé de meesten toch) en een mond met (al of niet valse) tanden...
|
Sylli
|
geplaatst op 20-09-2011 18:23
Ach aan een hondje heb je wel meer, maar.......dat kan niet schilderen, het gras afdoen en centjes verdienen. Dus toch nog een voordeel.
|
engelenfee
|
geplaatst op 25-09-2011 21:49
Ik heb toch wel een beetje medelijden met de man hoor. Ik heb hier een schat van een man, die ik voor geen geld van de wereld zou willen missen. Ok hij heeft ook wel zijn gebreken, maar toch is het een schatje en ben ik heel blij dat ik elke ochtend naast hem mag wakker worden en 's avonds naast hem mag inslapen. Ik zou niet weten wat ik zonder mijn grote schat zou moeten doen8
|
pili pili
|
geplaatst op 27-09-2011 19:27
Zo lief engelenfee en leuk om te horen
|
engelenfee
|
geplaatst op 28-09-2011 08:14
pili pili, de waarheid mag gezegd worden, vind ik. WIj zijn nu 16 jaar getrouwd, en elke dag wordt onze liefde voor elkaar groter en groter. En iedereen mag het weten.  
|
BOMILA
|
geplaatst op 30-09-2011 15:31
houden zo engelenfee!
|
engelenfee
|
geplaatst op 30-09-2011 20:59
Zeker weten bomila, ik wil hem echt niet missen, 'k ben al verloren als hij 's middags niet thuis zijn boterhammekes komt op eten.
|
BOMILA
|
geplaatst op 08-01-2012 11:24
en hoe beestiger hoe liever we het hebben toch!op een deftige manier wel te verstaan,zolang hij niet uit een trog begint te eten 
|
Plaats nieuwe reactie
U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.