Hoe hebben jullie het kerstfeest beleefd of overleefd
| Auteur |
Bericht |
Indefleur Sophie
|
geplaatst op 27-12-2011 12:41
Hoe was jullie kerstfeest .. hebben jullie het in familiekring of met vrienden gevierd, genoot je van een rustige of uitbundige avond /dag of was je eerder continu geiiriteerd in nonkel Pol met zijn aangebrande grappen of de zeurende schoonzoon ? Heb je je kinderen en kleinkinderen aangenaam verrast met een cadeautje,.. plaatste je een kerstboom... enz .? Deel het me ons en de andere fleuristen...We zijn benieuwd naar jou kerstervaringen.

In de fleur stewardess
|
johnyvdk
|
geplaatst op 27-12-2011 15:01
Kerstavond gevierd met de kinderen en de kleinkinderen, en enkele vrienden bij mijn dochter thuis.
Heel gezellig, met leuke cadeautjes, waar vooral de kids heel gelukkig mee waren.
Goed gegeten, en (meer dan) voldoende gedronken, eerst enkele flessen champagne als aperitief, en tijdens en na het eten genoten van enkele glazen goede wijn. Gelukkig kon ik terplaatse blijven slapen, anders zou het nogal gevaarlijk geweest zijn om de ongeveer 80 km. terug naar huis per auto te moeten afleggen, met gevaar onderweg te moeten blazen'
Een keerzijde van de medaille : mijn echtgenote is in de loop van het bijna voorbije jaar overleden, en bij zulke gelegenheden komt het gevoel van gemis soms wel hard aan.
|
Sylli
|
geplaatst op 27-12-2011 17:05
Wij moeder en ik hebben op kerstavond samen naar verschillende kerstshow's gekeken het was heel aangenaam en rustig. En kerstdag hebben we samen met mijn beste vriendin geviert dat was heel gezellig. Mijn jongste zoon was met zijn vriendinnetje naar de film en naar de stad Mechelen gaan shoppen. En mijn dochter was met haar gezinnetje naar De Vogezen. Maar nieuwjaar gaan we wel samen door brengen, hoop ik alleszins. Johnyvdk, Ik kan me wel indenken dat er zware momenten geweest zijn, want heb dat met mijn moeder meegemaakt het jaar dat mijn vader overleden is.Veel sterkte en toch een gelukkig en gezond 2012 toegewenst.
|
Plaats nieuwe reactie
U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.