Hangjongeren en VIP behandeling
| Auteur |
Bericht |
cherie
|
geplaatst op 19-04-2011 15:55
Hangjongeren aan een stukje van de Belgische kust krijgen deze zomer een VIP-behandeling, ze zullen gevolgd en gecontroleerd worden voor "Very Irritating Police", zeer vervelende politie is dat... stond in de krant vandaag.
Die jongeren zouden dus zeer goed gevolgd worden, achtervolgd bijna.. vaak door de politie aangesproken worden en bij de minste onregelmatigheid direct ingegrepen worden. En als er dan toch iets gebeurd .. direct in't "cachot" en als ze vrjkomen een briefje met "welkom terug we houden je in de gaten".
Ik vind dit nu toch wel ver gaan ... wat vinden jullie hier nu van..
|
Sylli
|
geplaatst op 19-04-2011 17:09
Persoonlijk vind ik dat er over . Want als ze met een paar vrienden samen rond hangen en de mensen niet lastigvallen wat doen die in hemelsnaam dan verkeerd. Het zijn eerder die gasten die zich verschuilen die ze in 't oog moeten houden, de belgische kust is er ook voor jonge mensen die graag samen zijn, want wij gaan ook naar de kust en zijn met vier en hangen ook maar wat rond, algoed wij zijn niet meer zoooo.... jong
|
Willem
|
geplaatst op 20-04-2011 08:27
Ik denk dat de situatie in sommige openluchtzwembaden er erger aantoe zijn dan onze Belgische kust op het vlak van amokmakers. De poltiie zou beter daar wat 'rondhangen'!
|
Plaats nieuwe reactie
U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.