OPROEP: Wie is al minstens 40 jaar getrouwd?
| Auteur |
Bericht |
Jacks
|
geplaatst op 27-05-2011 15:28
Beste fleurtjes,
Ik ben een journaliste die mensen zoekt die nu al meer dan 40 jaar samen zijn. Deze zouden kunnen worden geïnterviewd voor het tijdschrift Nina, een bijlage van Het Laatste Nieuws.
Ben je zo iemand of ken je iemand die al meer dan 40 jaar getrouwd is? Laat me dan iets weten.
Stuur gerust een mail naar: jacquelinebravo991@hotmail.com
Groetjes en hopelijk tot binnenkort!
|
sabrinatje
|
geplaatst op 31-05-2011 21:00
mijn ouders zijn reeds 52 jaar getrouwd en wonen te kortrijk
|
Jacks
|
geplaatst op 01-06-2011 09:19
mijn ouders zijn reeds 52 jaar getrouwd en wonen te kortrijk
Hey Sabrinatje,
Zou je ouders dan een interview willen geven? Ik kan naar Kortrijk komen.
Alvast bedankt voor het antwoord
|
sabrinatje
|
geplaatst op 01-06-2011 16:57
ja dat denk ik wel;ik vraag het hun deze avond,pa heet rudy ma jenny,er zijn 5 kinderen pa moest een zoon hebben er waren eerst 4 meisjes en nr 5 was een jongen .er zijn al 8 kleinkinderen en ze hebben al 3 achterkleinkinderen,mijn pa zijn ma leeft ook nog en is van 19 febbruari 95 jaar,ja ik kan altijd verder schrijven maar ik vraag het zeker
|
Jacks
|
geplaatst op 03-06-2011 09:36
ja dat denk ik wel;ik vraag het hun deze avond,pa heet rudy ma jenny,er zijn 5 kinderen pa moest een zoon hebben er waren eerst 4 meisjes en nr 5 was een jongen .er zijn al 8 kleinkinderen en ze hebben al 3 achterkleinkinderen,mijn pa zijn ma leeft ook nog en is van 19 febbruari 95 jaar,ja ik kan altijd verder schrijven maar ik vraag het zeker
Super, laat me maar iets weten, moesten ze het willen doen.
En heel erg bedankt
|
sabrinatje
|
geplaatst op 04-06-2011 13:16
ja ik heb er gisteren van gepraat en het is geen probleem zeg maar wanneer je kan komen en ik ga maken dat ik erook ben gr sabrina
|
Jacks
|
geplaatst op 06-06-2011 00:03
ja ik heb er gisteren van gepraat en het is geen probleem zeg maar wanneer je kan komen en ik ga maken dat ik erook ben gr sabrina
Dag Sabrina,
Ik kan dinsdag komen, laten we om 11 afspreken. Stuur me anders het naar mijn mail: jacquelinebravo991@hotmail.com
Dikke merci Sabrinatje.
Groetjes
Jacqueline
|
Plaats nieuwe reactie
U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.