kasteelmoord

Sorteer berichten:
Auteur Bericht
Christa Christa
geplaatst op 22-02-2012 14:35

Ons land is nu al even in de ban van die kasteel moord. en nu blijkt dat de schoonvader er waarschijnlijk achter zit!

ik dacht altijd dat je je kinderen al het geluk van de wereld gunt, ook al heb je problemen met je schoonzoon vermoorden is toch wel een serieuze stap te ver!! heel dat gezin is nu gebroken ocharme die jonge kindjes nog! die zijn in een klap hun papa (en waarschijnlijk ook hun opa) kwijt. ik heb er compassie mee!

Hansje Hansje
geplaatst op 24-02-2012 16:29

ge weet niet wat de kranten en de tv er ook van maken he! hij zou ook beschuldigd zijn van zedenfeiten bij zijn dochterken, dat vind ik dan weer een stap te ver. van kinderen blijf je af, punt uit. een heilige zal het waarschijnlijk ook wel niet geweest zijn he, ik denk dat het ne sjoemelaar was. maar ja, wat wij ook denken de echte waarheid zullen we nooit te weten komen. daarvoor verdraaien de media en de politie te veel de feiten.

Plaats nieuwe reactie

U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.