Fietsvakantie

Sorteer berichten:
Auteur Bericht
Willem Willem
geplaatst op 19-05-2010 08:41

Hallo,
zijn er soms mensen die ervaring hebben met fietsvakanties? Ik zou dat graag doen, maar ik weet niet hoeveel kilometers je gemiddeld per dag aflegt en daardoor wordt het natuurlijk een beetje moeilijk om mijn vakantie te plannen. Zijn er mensen die kunnen helpen? Ik zou graag op een rustig tempo fietsen zodat ik ondertussen ook wat van de omgeving kan genieten.

Hansje Hansje
geplaatst op 01-06-2010 08:39

Het hangt er natuurlijk van af hoe snel je fietst en hoeveel je wil bezoeken. Ik denk dat je wel op ongeveer 90 à 100 km per dag kan rekenen. Je kan er natuurlijk ook altijd eens een dag met kortere afstand tussen steken zodat je eventueel wat kan recupereren en uitstapjes kan doen in de omgeving.

Hilde Hilde
geplaatst op 17-06-2010 11:42

Inderdaad alles hangt af van de mensen die participeren... en hoeveel uur je effectief op de fiets wil zitten.Reken op ongeveer 15km a 20 km per uur (waarbij 15km ontspannen is, 20 km is al serieus doorfietsen en dat hou je geen uuuren vol).

Dus als je max 5 h wil fietsen is 100 km meer dan genoeg, en zou ik eerder op 80 rekenen.

Plaats nieuwe reactie

U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.