fietsweekend brugge met elektrische "fun2go-fiets"

Sorteer berichten:
Auteur Bericht
@lber10 @lber10
geplaatst op 24-09-2010 01:06

Vorig weekend hadden we een heerlijk fietsweekend in Brugge georganiseerd door bloso. En wat een geluk het was ook 'KROENKELEN' in Brugge.Kroenkelen is wandelen en fietsen in de AUTOLOZE binnenstad van de stad Brugge en de groene gordel rond Brugge.

Door een kijkoperatie aan de linkerknie, twee weken geleden, mocht ikzelf nog niet fietsen.We hebben een prachtige oplossing gevonden, we huurden een aanhangwagen en een 'fun2go'-fiets.Een fun2go-fiets is een dubbelfiets met elektrische motor.Mijn begeleider fietste en ikzelf zat heerlijk als een koningin en zonder enige inspanning te genieten ! Het is 'een gat in de markt'. Bij mij is het euvel gelukkig van tijdelijke aard, maar het lijkt mij ideaal voor mensen met een beperkte mobiliteit.
> meer weten over de fun2go-fiets en over onze fietsroutes in Brugge, klik dan hier en lees mijn verslag op mijn site : BRUGGE - FIETSEN - KROENKELEN
doeiiii :)

TIP : agendeer 'kroenkelen 2011' het is de moeite waard. hou het in de gaten, want het is echt een aanrader...

@lber10

Plaats nieuwe reactie

U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.