antivirus ???
| Auteur |
Bericht |
BOMILA
|
geplaatst op 30-01-2012 21:22
Ik kan aardig overweg met de pc kwestie van foto bewerken en film dat begint nu ook al een beetje te lukken,maar van de computer zelf ken ik niets zoals...nu komt mijn vraag,ik heb verleden jaar een antivirus gekocht in de winkel,ik kon er wel drie pcs mee beveiligen,ik heb er voor maar één gebruik van gemaakt,nu is die wel verlopen op 20 februari,kan ik via diezelfde antivirus cdrom mijn pc terug beveiligen of moet ik mij een nieuwe aanschaffen ik ben op dat vlak een leek,wie kan mij helpen met een verstaanbare uitleg te geven om mijn pc te vrijwaren van alle ongedierte 
|
Sylli
|
geplaatst op 31-01-2012 13:25
BOMILA je kan van de antivirus maar één jaar gebruik maken. Je kan wel gedurende dat jaar twee of drie pc's beveligen, wel maar gedurende één jaar. Je kan verlengen via het net dan moet je alleen doen wat ze je zeggen en dan wordt je abonnement automatisch verlengt en anders koop je gewoon een nieuw pakket. Ik heb momenteel BULLGUARD sinds twee jaar, omdat de persoon die mij af en toe komt helpen met mijn pc als er problemen zijn, die zelf verkoopt en komt plaatsen, want zelf ken ik er ook niet veel van. Ik hoop dat dit een beetje antwoord is op je vraag. Groetjes Sylli
|
BOMILA
|
geplaatst op 31-01-2012 17:36
@bedankt sylli voor de uitleg
|
Ludo
|
geplaatst op 03-02-2012 12:31
Hallo Bomila, ik denk dat Sylli inderdaad alle nodige info doorgegeven heeft. Je hoeft normaal gesproken geen nieuwe cd-rom aan te schaffen, maar gewoon online je abonnement te vernieuwen. Dus volgens mij doen zoals Sylli aanraadt: de instructies op het scherm volgen 
Succes!
Yesterday is history, tomorrow a mystery, but today is a gift. That's why it's called 'the present'
|
mipsy
|
geplaatst op 15-02-2012 19:44
he ja je kan ofwel je abonnement online verlengen (meestal krijg je regelmatig herinnerings e-mails) of je kan een nieuwe CD kopen - er besttat ook een versie van sommige merken voor 2 jaar
|
johnyvdk
|
geplaatst op 08-03-2012 14:55
Ik gebruik al jaren de gratis ant-ivirus versie van AVAST.
Die dient ook telkens na verloop van een jaar te worden verlengd.
Enkele weken voor het verstrijken van het lopend jaar wordt je via je computer er aan herinnerd dat de vervaldag nadert.
Dan kan je heel eenvoudig een nieuwe gratis versie bekomen, opnieuw voor een jaar , via website van AVAST.
Tot nu toe nooit problemen ondervonden.
|
blueboy
|
geplaatst op 09-03-2012 22:55
Avast gebruik ik ook al enkele jaren en heb nog nooit problemen gehad Het is tevens gemakkelijk gratis online te downloaden
Ludo
|
loloscorpio
|
geplaatst op 14-03-2012 21:43
avg free, nog nooit problemen gehad en moet niet verlengd worden
|
Julio
|
geplaatst op 25-03-2012 20:44
Hallo , ik gebruik ook al geruime tijd een gratis antivirus namelijk Microsoft Security Essentials dit moet ook niet verlengd worden en alles kan automatisch geschieden en ook nog geen problemen gehad en het heeft ook invloed op de werking van de pc 
Julio
|
Plaats nieuwe reactie
U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.