kaarten maken
| Auteur |
Bericht |
BOMILA
|
geplaatst op 18-01-2012 22:18
met theezakjes gogelen en leuke wenskaarten of menukaarten maken ,of pergamano,wie maakt er nog kaarten???
|
kiana
|
geplaatst op 24-01-2012 13:17
heb er geen fantasie genoeg voor
|
Noella Kerkhofs
|
geplaatst op 24-01-2012 16:10
Daar kan ik me echt niet mee bezig houden. Ik heb ooit één keer al mijn nieuwjaarskaarten zelf gemaakt en geloof het of niet, dat jaar hebben we geen enkele, maar dan ook geen énkele kaart teruggekregen. Dus nooit meer!
Mijn dochter heeft ooit op school een paar kaartjes gemaakt met theezakjes en vond dat wel leuk, dus thuis had ze er ook nog een paar gemaakt. En of mama van die zakjes wilde sparen? Ja hoor, een gans koekblik had ik vol. Nooit meer iets mee gebeurd. Uiteindelijk heb ik die dingetjes dan maar bij het oud papier gekieperd en of de duivel ermee gemoeid is; een paar dagen later vroeg iemand me of ik niet van die zakjes had... Maar ondertussen was mijn man al naar het containerpark geweest, nee dus...
Bij ons op de hobbyclub is er wel iemand die heel mooie kaarten maakt. Ik moet haar echt bewonderen voor alle moeite en tijd die ze erin steekt, maar zelf kaarten gaan maken, nee.
|
evelien
|
geplaatst op 24-01-2012 20:17
ik maak ook kaarten en ik verkoop ze ook aan vrienden en aan familie en aan al de mensen die er willen kopen. en we krijgen kaarten ook terug maar geen zelfgemaakte maar ik maak 3d kaarten.
evelien
|
BOMILA
|
geplaatst op 25-01-2012 14:48
heb je al een foto album met je kaarten aangemaakt ,dan kunnen we eens gaan piepen he!
|
evelien
|
geplaatst op 25-01-2012 17:10
nee hoe moet je dat doen ik heb voor het moment nog geen kaarten maar als ik er een keer een paar gemaakt heb dan zal ik er een keer een foto van trekken.
en op de site zetten.
ik doe dat wel als hobby.
maar ik mag geen kaarten maken voor iemand anders.
ik ga ze gewoon op de site zetten.
evelien
|
BOMILA
|
geplaatst op 25-01-2012 17:22
je maakt een album aan op je profiel en laat het weten hier
|
evelien
|
geplaatst op 25-01-2012 22:36
ok
evelien
|
Plaats nieuwe reactie
U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.