Liftoplossing

Sorteer berichten:
Auteur Bericht
KarenV KarenV
geplaatst op 20-02-2012 15:48

Hallo, de laatste maanden heb ik gemerkt dat het voor mijn ouders steeds moeilijker wordt om trappen op en af te gaan. Ze wonen nog steeds in een huis met verdieping en zien het absoluut niet zitten om te verhuizen. Daarom ben ik op zoek gegaan naar oplossingen voor het trapprobleem en terecht gekomen bij een lift. Het is niet mogelijk om een echte lift in hun huis te plaatsen, maar een traplift zou wel een goed alternatief zijn ? heeft er misschien iemand ervaring met trapliften of bepaalde bedrijven die deze installeren ?

Sylli Sylli
geplaatst op 21-02-2012 17:04

Je kan zo'n traplift ook aanvragen bij de ziekenbond. De moeder van mijn ex- heeft zo'n lift via de CM aangevraagd. En ik geloof dat de CM er dan tussen is gekomen.

katriendl katriendl
geplaatst op 22-02-2012 10:35

Dag Karen, mijn ouders hebben ook lange tijd de trap op en af gesukkeld. Toen het echt niet meer ging, hebben ze een traplift laten installeren. Nu is de trap nemen geen probleem meer. Mijn ouders hebben hun traplift laten installeren door Stannah en waren zeer tevreden met de service die ze hierbij kregen.

KarenV KarenV
geplaatst op 24-02-2012 12:37

Sylli, bedankt voor de informatie.
Katrien, ik ben blij te horen dat de installatie van een traplift je ouders zo goed heeft geholpen. Ik vraag me wel nog af of het systeem dat de traplift naar boven en beneden laat gaan, ingewikkeld is ? Mijn ouders zijn immers niet meer zo goed met technologie.

Sylli Sylli
geplaatst op 24-02-2012 14:33

Bij mijn schoonmoeder was dat enkel één hendeltje naar u trekken omhoog en weg duwen omlaag, dat was een eenvoudige trapliftstoel. Echt niet moeilijk. Groetjes en succes:)

katriendl katriendl
geplaatst op 01-03-2012 10:47

Het systeem is helemaal niet ingewikkeld. Mijn ouders hebben er absoluut geen problemen mee. Sowieso komen mensen van Stannah de werking van systeem uitleggen bij de installatie.

Plaats nieuwe reactie

U bent nog niet aangemeld, om een reactie te kunnen plaatsen moet u zich inloggen of wanneer u nog geen inloggegevens hebt, kunt u zich registreren.